این روزها در هر کجا که صحبت از
تبلیغات عروسی می شود، صحبت از وب
سایت عروسکو نیز به میان می آید. با مراجعه به صفحات تبلیغاتی ما در سایت و رصد
برندهای عروسی موجود در لیست ها یک نکته مهم دستگیرتان خواهد شد و آن هم حضور برندهای مطرح و قدرتمند حوزه عروسی در تبلیغات سایت عروسکو است، این موضوع نشات گرفته از وجود اسپانسری حرفه ای تبلیغاتی است.
اسپانسری تبلیغاتی چیست؟
در همه سایت های عروسی و یا حتی سایت های تبلیغاتی غیر عروسی نکته ای که بیشتر به چشم می خورد، نحوه تبلیغات به صورت درج آگهی است و اینکه شما باید خوش شانس باشید تا کاربر از میان آنهمه آگهی، تبلیغات شما را انتخاب کند، اما در وب سایت عروسکو شیوه ی جدیدی از سبک تبلیغات عروسی ارائه می شود و آن هم بهره گیری از اسپانسری قدرتمند و تمرکز بر نقاط ضعف بازار است.
ما در شیوه ی تبلیغات خود چند فاکتور را بیش از همه اهمیت می دهیم؛
1- بررسی وضعیت شهر فعالیت و اجرای پلن مناسب با آن
در اولین گام با بررسی دقیق و متناسب با زمان، بسترها و حفره های موجود در شهر شما مورد تحلیل کارشناسان زبده تبلیغاتی قرار می گیرد تا بتوانند با ارائه گزارشی، تصویر روشنی را برای اجرای تبلیغات شما در اختیارمان قرار دهند.
2- تمرکز بر روی برند سازی
مورد دیگری که در وب سایت عروسکو بطور جدی پیگیری می شود تمرکز بر روی برند سازی است که طی آن تحلیلی کامل از رقبای شما ارائه می گردد و با شناخت پتانسیل های برندینگ مورد نیاز و پس از دوره ای در حدود 3 الی 6 ماه، شما را به برندی سرشناس و معتبر در شهرتان و پس از آن در کشور معرفی می گرداند.
3- موفقیت در تبلیغات بنگاه تجاری مورد نظر
اصلی ترین هدف سایت عروسکو موفقیت شما در تبلیغات عروسی است، تا زمانی که مشتری برایتان نیاید پس برندینگ هم معنی نخواهد داشت، ما با تکیه بر مجموعه سایت های عروسی تحت کنترل و نیز دیگر سایت ها و همینطور شبکه های اجتماعی و بازاریابی چریکی و پارتیزنی به هدف خود که همانا افزایش درآمد های شماست در کوتاهترین زمان ممکن دست میابیم و به تجارت شما رونق می بخشیم.
4- پایداری در برندینگ
سبک کاری و نوع فعالیت وب سایت به شکلی است که تجارت شما حتی بعد از گذشت چندین سال بدون هیچ گونه تبلیغاتی در صدر و رونق باقی بماند.
اما چرا اسپانسری؟
اسپانسری در وب سایت عروسکو به کلیه پروتکل های تبلیغاتی از جانب سایت اطلاق می گردد که مشتری (صاحب شغل) از بسیاری از موارد بی خبر است! و دقیقا نمی داند که چگونه کسب و کارش در حال رشد کردن و توسعه است. قطعا ما برای رسیدن به اهداف خود راه های گوناگون و هزینه بری را انجام می دهیم که هیچ کدام از آنها را مشتری نمی داند و بابتش پولی پرداخت نمی کند، مع الوصف اینگونه حمایت تبلیغاتی را می توان
اسپانسری تبلیغات عروسی نامید.
اسپانسری تبلیغات عروسی تنها شیوه ای است که امروز و در این بازار آشفته پاسخگوی نیازهای هموطنان برای افزایش درآمدهای عروسی است.